Oldalak

2012. október 20., szombat

Puliszka - Blogkóstoló 5.






A Blogkóstoló 5. fordulójára sikerült idejében jelentkeznem, a korábbiakról mindig lemaradtam. Az idei forduló háziasszonya Hankka, a sorsolás során Makacska konyháját kaptam, hogy „kóstolgassam”. Mindegyik blognak örültem volna természetesen, Katiénak például azért, mert autentikus forrásból tanulhatom az általam oly sokra becsült erdélyi konyha gyöngyszemeinek elkészítését. Választásom a puliszkára esett, amit ma hurka és kolbász mellé tálaltam. A leírás szuper, köszönet érte Katinak, aki megosztotta velünk, hogyan is készítik ezt a székelyek.
A recept itt található, az eresztéses módszerrel főztem a puliszkát.




5 megjegyzés:

  1. Nagyon guszta lett, jó választás volt! :) Gyerekkoromban ettem utoljára, ideje lenne készíteni nekem is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :-)! Én meg talán még nem is ettem, legalábbis nem emlékszem.

      Törlés
  2. Szia,
    örvendek, hogy éppen a puliszkát választottad, és hogy ízlett is:) Nagyon szép lett, és persze a disznóságokkal a legfinomabb:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen kedves Kati! Fogok még Tőled kipróbálni ételeket, pl. a csorbát feltétlenül, nagyon tetszik.

      Törlés
  3. Csodálatosan néz ki a puliszka is, na de az a kolbász ....

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...