Oldalak

2013. március 20., szerda

Blogkóstoló 8. SORSOLÁS


Na, kérem! Már annyian vártátok - jogosan -, hogy mikor is jövök már a sorsolás eredményével... én is szoktam izgulni  ilyenkor, a másik oldalon "állva"! 47-en játszunk, tehát valószínű lesz dolgom az összefoglalóval is :-)
Nem is borzolom tovább a kedélyeket, hanem hozom a "listát". Mindenki az oszlopban alatta lévőnél "kóstolgathat" - akár többször is -, ha van kedvetek, akkor húsvéti fogásokban is gondolkodhattok, de nem kötelező. A sorban a legutolsó a legelsőtől választ.

A párok:


Mónikának nincs blogja, bárkitől választhat, és majd az összefoglalóban közzéteszem a fotóit.
Az elkészült ételek, italok fotóit és a bejegyzések linkjeit 2013. áprlis 21-ig várom a következő mail címre:

hossoanita@t-online.hu

A bejegyzéseket folyamatosan tehetitek közzé, nem kell megvárni a beküldési határidő végét.
 
Kérlek Benneteket, hogy hagyjatok valami jelet ennél a bejegyzésnél, amiből tudhatom, itt jártatok, és láttatok mindent! 
Ha bármi kérdésetek van, keressetek nyugodtan a fenti mail címen!
 
Mindenkinek nézelődést, sütést-főzést kívánok! Elő a fakanalakkal, habverőkkel!  
 



39 megjegyzés:

  1. Már én is nagyon vártam a sorsolást.Örülök hogy megint olyan bloggot fogok kóstolni akit még nem ismerek.

    VálaszTörlés
  2. Mivel én vagyok az utolsó, az én párom az első! Újra egy eddig nem ismert blogot kaptam, köszönöm :)

    VálaszTörlés
  3. Megyek is nézelődni. Nem lesz könnyű dolgom Teller-Cake-nél az biztos. :)

    VálaszTörlés
  4. Vettem az adást, megyek Rebarbarához :)

    VálaszTörlés
  5. Én is elindultam szétnézni:)

    VálaszTörlés
  6. Jaj, de jó. Jól értelmezem remélem :) Akkor tőlem Suncika fog készíteni valamit, Én pedig Adéltól :) Már egy ideje követem Adél blogját, és már tudom is mi készül majd. Suncikától pedig már főztem és még fogok is, most pedig Ő készít majd valamit tőlem, ez fenomenális :)

    VálaszTörlés
  7. Örülök, hogy ismét egy újabb blogot ismerhetek meg! Mentem is nézelődni!

    VálaszTörlés
  8. Új blogot kaptam :-) 47 játékos, jó kis móka lesz!

    VálaszTörlés
  9. Már én is kíváncsian vártam ezt a bejegyzésedet és nagyon örülök hogy ismét egy újabb blogot ismerhetek meg!

    VálaszTörlés
  10. Már megyek is nézelődni!:)

    VálaszTörlés
  11. Mindjárt jobb kedvem ebben a ramaty időben, hogy mindenki örül :-)!

    VálaszTörlés
  12. Hűha, most aztán rendesen fel lett adva nekem a lecke:) Már alig várom, hogy hozzá kezdjek:)

    VálaszTörlés
  13. Megyek nézelődni:)

    VálaszTörlés
  14. Háhá! Mi akkor Zsuzsival most oda-vissza működünk! :) A játékomban tőlem készít ételt, itt pedig én fogok Tőle. :) Köszi!

    VálaszTörlés
  15. Vettem, jövök! :)) De kíváncsi vagyok! :))

    VálaszTörlés
  16. Mindig izgalmas egy számomra új blogot megismerni, főleg most, hogy kötelező megkóstolnom! ;-))) Megyek, bele is vetem magam a sűrűjébe....

    VálaszTörlés
  17. :) Vettem az adást, megyek is, szétnézek Annánál! :) Rubint pedig szeretettel látom! :)

    VálaszTörlés
  18. De jó:) Egy új blogot ismerek meg:)

    VálaszTörlés
  19. Hű de jó! Flórától már nagyon sok recept van elmentve, épp itt az ideje ki is próbálni párat! :)

    VálaszTörlés
  20. Micsoda véletlen, Évánál már másodszor kóstolgathatok! De sebaj, előző alkalommal legalább 20 kipróbálásra váró receptet írtam ki tőle, most hát következhetnek:-)

    VálaszTörlés
  21. De jó, Chef Vikinél megint szemezgetek:)

    VálaszTörlés
  22. Lesz miből válogatnom...nem is biztos, hogy megállok egynél! :)

    VálaszTörlés
  23. Jól jártam ismét :) Már ki is választottam mit szeretnék :)

    VálaszTörlés
  24. Hú de jól jártam, máris válogatok lelkesen :D

    VálaszTörlés
  25. Gerditől kell választanom. Megyek nézelődni.
    Gasztromanó már jelentkezett, ő fog tőlem sütni.
    Megváltoztattam a nevem. Mező Istvánné helyett Piroska.

    VálaszTörlés
  26. Jaj, de jó, jaj, de jó, jaj, de jó! Egy teljesen ismeretlen blogot kaptam! :-))

    VálaszTörlés
  27. Lesz munkád, bőven a 47 bejegyzéssel ! :) Örülök , hogy ismét számomra eddig ismeretlen blogból kóstolhatok!! Már nézelődtem, jó párat ki is választottam Okkitól, s lehet, hogy mindet kipróbálom!:) Majd elválik !! :) Annak pedig külön örülök, hogy te tőlem választasz! :) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy melyik receptem nyeri el a tetszésed?!

    VálaszTörlés
  28. PiciJucit kaptam, nemsokára kész is a bejegyzés. :)

    VálaszTörlés
  29. Hahó füstjel leadva...izzítom a sütőt:)

    VálaszTörlés
  30. Hoppá, elfelejtettem itt nyomot hagyni. Pedig már meg is sütöttem Marisz egyik süteményét, épp a bejegyzést írom :)
    Hankka, Téged szeretettel várlak! Remélem, találsz nálam kedvedre (és fogadra) valót :)

    VálaszTörlés
  31. Jöttem, láttam, nézelődtem, sütöttem (el is küldtem), nyomot hagytam. Így jó? :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...