Oldalak

2013. március 7., csütörtök

Blogkóstoló 8. - újabb forduló!!!


Vikitől kaptam meg a Blogkóstoló c. játék stafétabotját, amit ezúton is nagyon szépen köszönök! Nagy öröm számomra, hogy egy virtuális játék háziasszonya lehetek! Ezt a játékot 4gyerek hívta életre, és a mostani forduló a 8. lesz a sorban. A játéknak egyetlen "díja" van, hogy jobban megismerjünk olyan blogokat, amelyeket eddig kevésbé, vagy még jobban elmélyedhessünk bennük, ha éppen olyan jut, amit már igen.

Sajnos közbejött nálunk egy "hangyányi" influenzás megbetegedés, ami a szokásos dominó-effektushoz híven sorban végigsöpört a csipet-csapaton. Így egy kissé megkésve folytatom a játékot, de legalább volt egy kis pihenőtök :D!

Tehát játékra fel! Várlak Benneteket a következő blogkóstolásra, amihez nem kell egyelőre mást tennetek, csak ennél a bejegyzésnél egy megjegyzést hagyni  

2013. március 17-ig

hogy szeretnétek nálam játszani. Ezt követően gyorsan kisorsolom, hogy kinek melyik blog jut, és máris nézelődhettek! Ha benne vagytok, akkor összeköthetjük a húsvéti készülődéssel, és akár a húsvéti asztalra illő vagy a locsolkodóknak kínálandó vendégváró finomságokat is készíthettek, ami lehet az előételtől kezdve a desszertig bármi (akár egy kis "kontyalávaló" is :D)!

Gyertek-gyertek, sok szeretettel várlak Benneteket a játékban!!! Legyünk minél többen, megköszönöm, ha hírét viszitek a játéknak!

 

56 megjegyzés:

  1. Itt is vagyok! Én tuti nem hagyom ki :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vikvi, Te voltál az első :-), köszi szépen!

      Törlés
  2. Ez lesz az első. :) De jobb későn...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy csatlakozol a játékhoz :-)!

      Törlés
  3. Eddig még ebben nem vettem részt, de kíváncsian várom. Úgyhogy jelentkezem Hani kedves :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik, hogy több első játékos is részt vesz ebben a fordulóban :-)!

      Törlés
  4. Hát ki nem hagynám én is jövök.

    VálaszTörlés
  5. Szia Hani!!Itt vagyok Én is!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nálam "Névtelenként" vagy itt, kit tisztelhetek Benned?

      Törlés
  6. Úgy látszik, ez egy ilyen év! Kipróbálunk minden újat! :)) Szeretnék játszani Hani!

    VálaszTörlés
  7. én is jelentkezem tanító néni kérem:)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó!!Én itt leszek,játszok!! :)

    VálaszTörlés
  9. Újra visszakapcsolódom én is :)

    VálaszTörlés
  10. Itt vagyok én is! :)

    VálaszTörlés
  11. A nap végére én is ideértem.

    VálaszTörlés
  12. Remélem most a rendszer nem fog ki rajtam és elfogad!!!

    És akkor én is jövök játszani! :-))

    VálaszTörlés
  13. Szeretnék én is nevezni.. újabb első játékosként :)

    VálaszTörlés
  14. Ezt a fordulót végre én sem hagyom ki, jövök...:)

    VálaszTörlés
  15. Szeretnék fejest ugrani a mélyvízbe :)

    VálaszTörlés
  16. Szeretnék én is részt venni, ha az előzőből kimaradtam! :)

    VálaszTörlés
  17. Én még csak egy pár hónapja kezdtem el a blogírást, de jelentkezem.

    VálaszTörlés
  18. Ma jutott eszembe az újabb forduló, meg is ijedtem, hogy lemaradtam a jelentkezésről... Nagyon örülök, hogy mégsem, úgyhogy gyorsan jelentkezem is!

    VálaszTörlés
  19. Ki nem hagynék egyetlen fordulót sem! :) Jövök most is! :)

    VálaszTörlés
  20. Nekem ez lesz az első blogkóstolóm, az előző körről sajnos lemaradtam, de most nem szeretném kihagyni. :) Már nagyon várom!

    VálaszTörlés
  21. Én is szeretnék jelentkezni. :)

    VálaszTörlés
  22. De jó, nem késtem le a jelentkezést! Ezúttal is szeretnék játszani:-)

    VálaszTörlés
  23. Szinte lekéstem a jelentkezést! :) Természetesen jelentkezem én is !! :)

    VálaszTörlés
  24. Gyertek-gyertek csak nyugodtan, még semmiről nem késtetek le! Vasárnap (17-én) éjfélig várom a jelentkezéseket!

    VálaszTörlés
  25. Drága Hani!
    Megkaptam a leveled, és már jelentkezem is :)))
    puszi

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...